loading...
MELODY OFFICIAL WEBSITE
melody meshkat بازدید : 1 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

سلام...

اول از همه بذارید خودمو معرفی کنم...ملودی مشکات هستم...22ساله و دانشجوی رشته ی ژنتیک...

من از وقتی که 14 ساله بودم رمان می نوشتم...یادمه رمان های اولم فوق العاده بچه گانه بودن اما کم کم با نوشتن هر سه ماه یه رمان...قلمم پخته تر و پخته تر شد تا اینکه رسیدم به اینجا...به هیچ عنوان ادعای نویسندگی ندارم اما خب در توان خودم دیدم که چیزی رو بنویسم که این روزای مشقت بار درس و امتحانا و از همه بدتر روزهای خاکستری تکراری رو کمرنگتر کنم و یکم هیجان به زندگی ها تزریق شه...

اول که توی سایت نودهشتیا اومدم به عنوان اولین رمانم شروع به کار کردم و رمان سرطان سکوتم رو گذاشتم...

بعد از سه هفته تقریبا وقتی رفتم داخل اتفاقی افتاد که به اندازه ی یک ربع فقط به مانتیور زل زدم و حرص خوردم...

قانون جدید اصلاح و نوشتن های اسلامی...قوانین محرم نامحرمی و خلاصه اینجور چیزها که واقعا حرص درآر بود...چون اگه میخواستیم مثل کتاب های چاپ شده بنویسیم کتابمون رو به نشریه می سپردیم نه توی سایت بنویسیم...

من اصلا منظورم رمان های صحنه دار و هیجده سال به بالا نیست...اما...خب عشق رو چطوری میشه بین یه دختر و پسر نشون داد؟...حتما باید ازدواج کنن تا نشون داده شه؟...یا حتما باید محرم باشن؟...

این شد که این قانون با وجود مخالفت شدید و اعتراض های نویسنده های ماهر و حاذق سایت این قانون همچنان پا برجا موند و...خیلی ها کاری رو که من الان انجام میدم رو انجام دادن...

هنوز هم اون سایت رو دوست دارم...نویسنده هاش رو هم همینطور...با رمان هاشون خیلی وقته که زندگی کردم...از طرفی حق دارند چون خیلی از افراد هستن که خودشون رو نویسنده می دونن و به همین اسم هرچی که دلشون میخواد رو بیان می کنند و از طرفی بهشون حق نمیدم چون نویسنده های واقعی سایت...نویسنده های آسمانی و خوب سایت واقعا توی منگنه قرار گرفتن...

خلاصه دیگه....عینکدلم پر بود...گفتم یکم بریزمش بیرون...

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 24